ملکه ی ماه👸🏼

داعم به رویا برو🧃💜

خاطرات شنبه تا چهارشنبه

1400/4/2 12:43
205 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه

امروز من کلی درس خوندم تا بتونم ازمون علومم رو بدم 🙁

وقتی ساعت 7:30 صبح شد ازمونم رو دادم 😃

و شروع کردم با داداشم بازی کردن 🤣

بعد که 8:30 صبح شد رفت مهدش😐

منم خوابیدم 😴

بعد ساعت 2:00 ظهر اقای هومن داداشم اومد 😵

وقتی اومد یک ساعت بعد مامانم سعی کرد تا بخوابونش 🤣

منم خودمو زدم به خواب 😅

تا هومن بخوابه 🤯

بعد که خوابید اومدم پا گوشی تا خاطرم رو بنیویسم 😄

یکشنبه

امروز کلاس زبان داشتم و واقعا استرس داشتم چون هیچی تمرین نکردم😵🤯

خلاصه خوب بود امتحانم 😅

بعد که کلاسم تمام شد اومدم باز با داداشم بازی کنم که مامانم گفت می خوام بخوابونمش 🤨😒🙄

یعنی ساعت دو بود😒

بعد که خوابید اومدیم ناهار خوردیم🧆

زرشک پُلو با مرغ داشتیم😄

چه خوشمزه بودددددددددو😉👍

شب که شد اومدم تو پینترست بگردم که 😳

دیدم نی نی وبلاگ برای خوشگل کردن وبلاگ پیام داده 🤯😅

رفتم درست کردم 🙄

خیلیییییییییییییی خوشگل شد 😆💜

دوشنبه

زنگ زدم بابام که بپرسم کی میاد 🙄

که گفت سه شنبه 😳🤯

خدایا چه خوب 😆

وای نه سه شنبه ساعت چهار جلسه دارم 🤕

ساعت چهار شد رفتیم جلسه و 🥳

یک قورباغه درست کردیم 🐸

سه شنبه

الان کلاس زبان  دارم و داره خانم سلام می کنه یک دونه یک دونه 🙄

از من پرسید 🤯😵

نه حدیث بود 😑

منم من 😧😨😰😱

خداروشکر خوب بود😛😝

حالا باید ای کنسی ای کنسی کنیم 😑

فردا هم مینیویسم خداحافظ

البته این سه روز بود

فردا از پنجشنبه تا جمعه هفته ی دیگه 😛

پسندها (5)

نظرات (4)

AvaAva
2 تیر 00 16:56
خوش اومدی عزیزم
فالو شدی فالو می کنی ؟
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
پاسخ
ممنونم خوشگلم ،فالو شدی عزیزم 

2 تیر 00 21:24
به نی نی وبلاگ خوش اومدی
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
پاسخ
مرسی عزیزم
***asal******asal***
2 تیر 00 21:26
خوش اومدی
به وب منم سر بزن
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
پاسخ
ممنون خوشگلم،حتماً😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 تیر 00 10:52
سلام عزیزم خوش اومدی به نی نی وبلاگ😍
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
پاسخ
مرسی عزیزم تنکیو